روند کاری ارائه خدمات بهینه سازی سایت

متخصصان سئوی ما با بررسی خواسته‌های شما و وضعیت فعلی سایت مورد نظر، موارد لازم از جمله ارزشمندی کلمات کلیدی، زمان و هزینه مورد نیاز برای کسب رتبه در گوگل را برای شما فراهم میکنند.

مرحله 1

مشاوره

مرحله 2

بررسی و تحلیل پروژه

مرحله 3

ارائه طرح پیشنهادی سئو داخلی

مرحله 4

برگزاری جلسه و عقد قرارداد

مرحله 5

بارگزاری مطالب در سایت

مرحله 6

سئو خارجی

چرا سئو با نیکان هاستینگ

نیکان هاستینگ با تیمی مجرب قادر است وب سایت شما را به صورت استاندارد و طبیعی به صفحه اول گوگل برساند. با توجه به اینکه بحث سئو و رتبه‌بندی وب سایت ها بسیار حساس است؛ و طبق الگوریتم خاصی از سمت گوگل اعمال می‌شود، اجرای پروژه‌های سئو به صورت تخصصی از مهمترین نکات برای بهینه سازی سایت و قرار گرفتن سایت در رتبه‌های بالای گوگل است.

Concept & Strategy

1- انتخاب پکیج مناسب

تنوع پکیج‌های پیشنهادی نیکان هاستینگ برای بهینه سازی سایت شما، حق انتخاب بالایی ایجاد می‌کند. همچنین در صورت درخواست‌های اختصاصی‌تر، متخصصان ما می‌توانند پکیج ویژه‌ای برای شما تعریف کنند.
سئو

2 - کارشناس اختصاصی

یک کارشناس باتجربه و مسلط به اصول بهینه سازی سایت در طول فرآیند سئو و برای پاسخ‌گویی به سوالات و حل مشکلات فنی، در خدمت شما خواهد بود.
سئو

3 - کسب رتبه های بالاتر

ما به پشتوانه تجربه و تخصص خود در امر سئو سایت های مختلف، تضمین می‌کنیم که فعالیت بهینه سازی سایت شما، بر روی کلیه عبارات مهم برای کسب و کارتان، تاثیر مثبت گذاشته و آنها را در موقعیت مناسبی در نتایج جستجوی گوگل قرار دهد.
سئو

4- سئو مدرن

اصول سئو در دنیای امروز بسیار متفاوت با اصول آن در سال‌های گذشته است؛ و این تغییرات روز به روز و با سرعت بالا در حال ادامه است. ما کوشیده‌ایم همواره از جدیدترین تکنیک‌های بهینه سازی وب سایت استفاده کنیم

آخرین مقالات بهینه سازی سایت و سئو