آبان 21
1397

چگونگی ارائه تبلیغات در گوگل

به زبان ساده تبلیغ در گوگل به این صورت است که شما عبارات مرتبط با نوع فعالیت و کالا یا خدماتی که ارائه می‌دهید را انتخاب و تبلیغات خود را بر مبنای آن طراحی می‌کنید؛ تا کاربران با جستجوی آن کلمات کلیدی در گوگل، آگهی شما را در صفحه اول نتایج جستجو مشاهده کرده و در صورت نیاز روی آن کلیک کنند.

 

مراحل اجرای کمپین تبلیغات در گوگل شما

 سفارش اکانت

اولین اقدامی که باید بعد از مشاوره تلفنی یا آنلاین با کارشناسان ما انجام دهید، سفارش یک اکانت است. در این مرحله شما با قبول قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات، سفارش خود را با همراهی کارشناسان ما ثبت می‌کنید.

 

 بررسی و آنالیز

بعد از انجام مراحل اداری و مالی و ثبت نهایی تبلیغات، کارشناسان ما با در نظر داشتن نوع کسب و کار، بازار هدف و رقبا، وب‌سایت شما را بررسی می‌کنند؛ و با آنالیز صفحات مهمی مثل لندینگ پیج‌ها و اعلام نتایج به شما، برای هرچه بهتر اجرا شدن تبلیغات شما تلاش می‌کنند.

 

 اجرای کمپین

در این مرحله کارشناسان ما بر اساس نتایج به دست آمده از آنالیزهای انجام شده، کمپین تبلیغاتی شما را در گوگل اجرا می‌کنند. انتخاب و تست کلمات و عبارات کلیدی، متن‌های تبلیغاتی و بررسی کیفیت امتیاز کمپین شما در گوگل، در این مرحله انجام می‌شود.

 

مدیریت و پشتیبانی

بعد از اجرای تبلیغات در گوگل مرحله مدیریت و پشتیبانی آن آغاز می‌شود. مانیتورینگ روزانه کمپین شما برای کنترل بودجه، محل نمایش آگهی و همینطور بررسی لحظه‌ای اهداف تعریف شده در گوگل آنالیتیکس، از مهم‌ترین کارهایی است که در این فاز انجام می‌شود.