آبان 20
1397



امروزه افراد و شرکت ها در هر شغل و حرفه ای جهت ارتقا کیفیت و ارتباط مستمر با مشتریان فعلی و همچنین جذب مشتری، تبلیغات و ارائه خدمات بهتر را در راس امور خود قرار می دهند چرا که این یکی از مهمترین بخش هر حرفه و کسب و کاری است. رفع نیاز موارد ذکر شده از مزایای پنل اس ام اس می باشد.

کاربردهای پنل اس ام اس

یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتری و تبلیغات، اطلاع رسانی و خدماتی که هم صرفه اقتصادی دارد و هم باز خورد خیلی خوبی دارد پنل اس ام اس است.
از پنل اس ام اس در مشاغل گوناگون استفاده های متفاوتی میشود و این مهمترین کاربرد پنل اس ام اس در هر شغلی است، چرا که رقیب ها و هم صنفی های دیگر به این روش روی آورده اند.

عدم استفاده شما از این قابلیت ها موجب عقب ماندن از رقبا می گردد.

در ادامه برخی از موارد کاربرد پنل اس ام اس را بررسی می کنیم.

 
 
کاربرد سامانه پیامکی در مشتری مداری

یکی از مهمترین شیوه های اقتصادی و مشتری مداری حفظ مشتری است، ما در این راه پنل اس ام اس را پیشنهاد می کنیم. چراکه دلایل بسیاری زیادی داریم از جمله بهترین و ارزانترین راه که باز خورد خوبی دارد و استفاده از آن بسیار آسان است همچنین در دست عموم مردم قرار دارد و در کمترین زمان، ارتباط شما با تمام مشتریان برقرار می گردد.

 
جذب مشتری جدید، تبلیغات پیامکی

رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش بینی نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان گردد. اما باید بهترین شیوه را استفاده کنیم که کاربرد بالا و بازخورد مناسب داشته باشد.

بدون شک یکی از بهترین و به صرفه ترین راه های تبلیغات هدفمند و سودمند ، ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد.در حال حاضر گوشی تلفن همراه جز وسایل شخصی هر فرد محسوب میشود و این به این معنی است که شما یک ارتباط مستقیم با گیرنده ایجاد کرده اید.


کاربرد پنل اس ام اس در ارائه خدمات

ارائه خدمات در سال های اخیر به وسیله پیامک بسیار فراگیر شده و همچنین بسیاری از کارها رو آسان تر کرده است. قرعه کشی ها، نظرسنجی ها و ارزیابی، دریافت لینک با ارسال کد، و بسیاری خدمات کاربردی دیگر از کابردهای پنل اس ام اس می باشند.

 
برخی از مزایای پیامک

    ارتباط مستقیم و آنی با گیرنده پیام در کمترین زمان
    ارتباط دو طرفه با ارسال و دریافت پیامک
    تعرفه ارزان پیامک
    عدم محدودیت به جغرافیا
    ارسال مطمئن و ارائه گزارش دقیق تحویل، پیگری و دیگر وضعیت پیامک ها
    زمان تنظیم شود تا در یک تاریخ و زمان خاص ارسال شوند
    بانک شماره ها و ارسال پیامک دقیق (مثلا ارسال پیاک به  تمام خانم های زیر بیست سال شهر تهران، ارسال پیامک به پزشکان اصفهان و ...)
     ایجاد ارسال به شماره های لیست سیاه
    ارسال بر اساس تاریخ تولد و سر رسید
    ارسال مویرگی پیامک به کلیه شهر
    و بسیاری از امکانات کاربردی دیگر